27 Temmuz 2008 Pazar

11 - SEN NASIL...?

11 - SEN NASIL? SENİ SEVİYORUM

Bırak eş ruhun
Seni zifiri karanlıkların içine
Acımadan bir kere çeksin
Bırak dedikoducu insanlar
Konuşsunlar arkandan,
Dilediklerince, senin için
"Şu" veya "bu" desinler...

Ve sen hiç düşünmeden;
Bir gün ayakkabını çıkar,
Caddenin tam ortasında,
Yalınayak saatlerce yürü…
Kim ne derse desin, aldırma!
Yüreğinin söylediğince,
İçinden geldiğince,
Çılgınca bağıra bağıra konuş.

Yoksa kendini nasıl özgür kılabilirsin…?
Sen nasıl Kendin olabilirsin...?
Sen nasıl güneşin sıcaklığında
Çimenlerin üstündeki yağmurun
Kokusunu hissedebilirsin..?
Yoksa sen nasıl denizi, martıları,
Yoksa sen nasıl "seni seviyorum" diyen
Sesimi duyabilirsin..?

Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Sen de beni seviyormusun?

Can Akın

BE YOUR SELF? - I LOVE YOU


Let your soulmate;
Drag you ruthlessly,
Deep into the hell.

Let the gossips;
Follow you…
As they say, its her, there she is..

But think no more;
Just take off your shoes,
There you walk, in the middle of the road,
Bare foot, for endless hours.

No wonder, who says what..?
But the voice of the heart.
That eternal scent of Love,
Just cry me, as loud as you can.

Thats the way,
To set yourself free..??
To say, here I am..
To feel the warmth of the sun..
To sense the raindrop over the grass..

Otherwise how can you hear my voice,
O'splashing waves..
O'bird wings..
O'others..

Saying,
I love you…
I love you…
I love you…
I love you…

And now…
Do you also love me..?

Can Akın

Wie du....??? "Ich Liebe Dich"

Lass Deine Seele
Mit Schmerzen Dich in das Finsternis ziehen
Lass die Gerede von Menschen
Lass Sie hinter Dir reden,
Wie Sie wollen 'das' oder 'dies'
über Dich sagen.....
Und Du unüberlegt;
Zieh dir einmal deine Schuhe aus,
Mitten auf der Strasse,
Laufe stundenlang barfuss.
Achte nicht darauf,
Was andere sagen!
Wie es Dir dein Herz sagt,
Wie aus Deinen inneren Gefühl es kommt,
Rede mit verrücktem Geschrei.

Wie kannst du dann andernfalls Frei sein?
Wie kannst Du, Du selbst sein?
Wie kannst du die Waerme der Sonne
Auf der geregneten Wiese
Den Duft fühlen?
Wie kannst Du das Meer, die Möven,
Wie kannst du meine Stimme die sagt "Ich Liebe Dich" hören...?

Ich Liebe Dich
Ich Liebe Dich
Ich Liebe Dich
Ich Liebe Dich
Ich Liebe Dich
Liebst Du mich auch?

TR - DEUTSCHE : Deniz AGZIBALLI

VİDEO

video

Seni Seviyorum Can Akin

Seni Seviyorum Can Akin


Sen Can Akin

Seni Seviyorum Can Akin

Be Your Self H Can Akin



SİZE SONSUZUN DERİNLİĞİNDEN SEVGİYLE ARMAĞAN EDİYORUZ....

Sevgi hayatın neresindedir? Sevgi nedir ne değildir? Sevgi sınırsız, sorgusuz, hesapsız ve nedensiz olabilir mi? Aşk bütün evrene yayılacak kadar çekime sahip midir? Şu küçük kalbimiz bütün bu nedenleri kaldırabilir mi? Aşk sonsuzluğun ücra bir köşesinde olsa bile gidip yaşanması mı gerekir?
Sevgi ve Aşk, herkesin gözlerinde aradığımız, o huşu verici titreşim, kendimizi aradığımız "Yol" mudur? Biz aslında farklı gözlerde hep aynı şeyi mi aradık? Hep tek bir kıvılcımı mı gördük?
Sizler de bu soruların cevaplarını arıyorsanız ve aradığınız o huşu verici titreşimin sonsuz derinliklerinde, haritasız ve pusulasız savrulmaya hazırsanız, doğru yerdesiniz.
Sonuçta ya sonsuzlukta kaybolacağız, ya da orada, o derinlikte kalmayı ve varlığımıza sahip çıkmayı öğreneceğiz. Ve onunla yaşama yeni ve meraklı gözlerle bakacağız.
Size sonsuzun derinliğinden sevgiyle armağan ediyoruz..

Sevgi ve ışıkla
Nilgün Nart - Can Akın

Hiç yorum yok: